Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!
Man

Metro Modes Kevin Triguero i Björn Borgs nya kampanj

Metro Modes Kevin Triguero i Björn Borgs nya kampanj
7 Se Bildspelet

 
 

Björn Borg lanserar i höst en ny underklädeskollektion i limiterad upplaga som frontas av Metro Modes träningsprofil och bloggare Kevin Triguero. Kollektionen – som går under namnet ”Iconic” – ska förena Björn Borgs sportiga tradition med den moderna lekfulla design som på senare tid blivit varumärkets kännetecken. Iconic-kollektionen består av shorts och trunks i herrmodell samt minishorts, behå och sporttopp för dam. Herrplaggen är gjorda i Perfect Fit Technology som består av 95% bomull och 5% elastan för en mjukare och lättare känsla. Iconicprodukterna finns tillgängliga hos utvalda återförsäljare samt på www.bjornborg.com.

 
 

 

 

Text. Martin Hansson

 

metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Hälsa
Foodjunkie
Mode
Petra Tungården
Home
Andrea Brodin
Man
Viktor Frisk
Lifestyle
Dasha Girine
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Hälsa
Josefines Yoga
Lifestyle
Sandra Beijer
Mode
Fanny Ekstrand
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Flora Wiström
Hälsa
Fannie Redman
Mode
Pamela Bellafesta
Man
Philip Conradsson
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Linn Herbertsson
Hälsa
Träningsglädje
Lifestyle
Sanne Alexandra
Mode
Linn Eklund
Man
Marcus Schuterman
Man
Kevin Triguero
Home
Amelia Widell
Home
Sanna Fischer
Mode
Chrystelle Eriksberger
Man
Johan Hurtig
Man
Niklas Berglind
Mode
Emelie Wikström