Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Man

Björn Borg lanserar i höst en ny underklädeskollektion i limiterad upplaga som

Man

Metro Modes Kevin Triguero i Björn Borgs nya kampanj

Metro Modes Kevin Triguero i Björn Borgs nya kampanj
7 Se Bildspelet

 
 

Björn Borg lanserar i höst en ny underklädeskollektion i limiterad upplaga som frontas av Metro Modes träningsprofil och bloggare Kevin Triguero. Kollektionen – som går under namnet ”Iconic” – ska förena Björn Borgs sportiga tradition med den moderna lekfulla design som på senare tid blivit varumärkets kännetecken. Iconic-kollektionen består av shorts och trunks i herrmodell samt minishorts, behå och sporttopp för dam. Herrplaggen är gjorda i Perfect Fit Technology som består av 95% bomull och 5% elastan för en mjukare och lättare känsla. Iconicprodukterna finns tillgängliga hos utvalda återförsäljare samt på www.bjornborg.com.

 
 

 

 

Text. Martin Hansson

 

metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Elin Johansson
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Dasha Girine
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Sandra Beijer
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Hälsa
Träningsglädje
Mode
Pamela Bellafesta
Home
Andrea Brodin
Home
34 kvadrat
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Makeup by Lina
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Mode
Petra Tungården
Hälsa
Fannie Redman
Mode
Chrystelle Eriksberger
Lifestyle
Linn Herbertsson
Hälsa
Josefines Yoga
Man
Niklas Berglind
Lifestyle
Sanne Alexandra
Man
Marcus Schuterman
Man
Viktor Frisk