Raka vägen till Mood-gallerian! Där har du nämligen chansen att bli rakad av Roy & Sons barberare i förmån för svensk cancerforskning.
”The Pink Barbershop” heter Apoteket Hjärtat och Cancerfondens nya popup-barbershop. De välkända barberarna från Roy & Sons på Södermalm kommer exklusivt att erbjuda klippning och rakning, där alla pengar oavkortat går till svensk cancerforskning. De kommer att husera på Gallerian Mood i Stockholm mellan den 18-21 oktober.
– Genom det här initiativet vill vi uppmuntra alla som har möjlighet att komma till vår salong och raka sig för att visa sitt stöd i kampen mot cancer. Det känns viktigt att visa att vi kan göra skillnad genom små handlingar och vi hoppas på en stor uppslutning, säger Fredrik Kullberg, marknadschef på Apotek Hjärtat i ett pressmeddelande.
Om du inte har möjlighet att ta dig till Stockholm för att delta i initiativet, sörj inte! Lägg upp en bild på ditt nyrakade ansikte på Instagram med hashtaggen #rakarosa och @apotekethjartat. För varje upplagd bild skänker Apoteket Hjärtat tio kronor till cancerforskningen.
Foto: Pressbild