Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Man

Metro Modes Kevin Triguero i Björn Borgs nya kampanj

Metro Modes Kevin Triguero i Björn Borgs nya kampanj
7 Se Bildspelet
https://metromode.se/files/2015/08/iconic_5.jpg

Iconicplaggen kommer i färgerna gråmelange, svart och vit.

https://metromode.se/files/2015/08/bb_iconic_still_him1.jpg

I kombination med den retroinspirerade midjeresåren ger det kollektionen en ren och minimalistik look.

https://metromode.se/files/2015/08/k970a40_bb486.jpg

Iconicprodukterna finns tillgängliga hos utvalda återförsäljare samt på www.bjornborg.com. Priser från 199-399 kronor.

 
 

Björn Borg lanserar i höst en ny underklädeskollektion i limiterad upplaga som frontas av Metro Modes träningsprofil och bloggare Kevin Triguero. Kollektionen – som går under namnet ”Iconic” – ska förena Björn Borgs sportiga tradition med den moderna lekfulla design som på senare tid blivit varumärkets kännetecken. Iconic-kollektionen består av shorts och trunks i herrmodell samt minishorts, behå och sporttopp för dam. Herrplaggen är gjorda i Perfect Fit Technology som består av 95% bomull och 5% elastan för en mjukare och lättare känsla. Iconicprodukterna finns tillgängliga hos utvalda återförsäljare samt på www.bjornborg.com.

 
 

 

 

Text. Martin Hansson

 

metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!