Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Man

I samband med Alla hjärtans dag uppmanar sportmodevarumärket Björn Borg syskon att

Man

Bröderna Schulman frontar Björn Borgs nya kampanj

I samband med Alla hjärtans dag uppmanar sportmodevarumärket Björn Borg syskon att hylla sin rivalitet i ny kampanj. Alex och Calle Schulman är det första syskonparet ut att fronta.

Forskning visar att stark rivalitet ökar prestationsförmågan och får oss att nå bättre resultat. Oavsett om det handlar om idrott, arbetsliv eller annat finns alltså stor anledning tacka den person som utmanar dig.

– Rivalitet finns i varumärkets DNA, och härstammar från relationen mellan John McEnroe och Björn Borg. Rivaliteten dem emellan inspirerar oss dagligen och vi ser det som vår uppgift att berätta för världen att rivalitet är något positivt som hela tiden gör att vi utvecklas och blir bättre, säger Björn Borgs marknadschef Jonas Lindberg Nyvang.

Inför släppet av 2018 års vårkollektion har Björn Borg fokuserat på syskonrivalitet. Kampanjen är fokuserad till sociala medier och frontas av ett av Sveriges mest kända syskonpar Alex och Calle Schulman.

Förutom brödraduon kommer bland andra TV-profilerna Peg och Penny Parnevik och Emil och Victor Beer kända från ”I Just Want To Be Cool” att finnas med i kampanjen.

Foto: Pressbilder

 

metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Makeup by Lina
Hälsa
Ida Warg
Home
Andrea Brodin
Hälsa
Sassa Asli
Home
34 kvadrat
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Linn Herbertsson
Mode
Emma Danielsson
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Tess Montgomery
Hälsa
Foodjunkie
Mode
Mathilda Weihager
Hälsa
Fannie Redman
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Marie Serneholt
Mode
Pamela Bellafesta
Mode
Paulina Forsberg
Mode
Fanny Ekstrand
Mode
Tyra-Stina Wilhelmsson
Hälsa
Josefines Yoga
Man
Niklas Berglind