Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Man

NU LANSERAS METRO MODE MAN

modeman
 
Med herrmoderedaktör Martin Hansson i spetsen presenteras nu – efter många månaders hemlighetsmakeri – den nya digitala destinationen Metro Mode Man.
 
– Vi kommer att bjuda på roliga intervjuer, det senaste modet, inspiration till bra köp, men även teknik, nöje och träning. Den mixen ser vi fram emot att göra och vi hoppas att läsarna hittar till oss, säger Martin Hansson, redaktör.
 
Hansson har vart moderedaktör på Metro sedan 2013 och bloggat på Metro Mode, lika länge. Under hösten har Metro rekryterat fyra etablerade herrbloggare, Tobias Sikström, Herman Byström, Simon Sköld och Philip Conradsson. Målet var att tillsammans med dessa bloggare, som alla har varsin nisch inom mode och livsstil, kunna lansera en helt ny och unik plattform för herrmode på internet.
 
– Att herrmodeintresset finns råder det ingen tvekan om, så att satsa fullt ut och skapa ett eget segment med inriktning på herrmode och livsstil, utifrån Metro Mode, känns helt rätt, säger Martin Hansson.
 
Metro Mode Man är den första delen i lanseringen av nya Metro Mode.
 
Text. Fanny Ekstrand
Bild. Frida Fahrman
 
 

metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!