Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Man

Zlatan utmanar Beckham och Ronaldo i ny kampanj för A-Z

Nu är det även dags för Zlatan att fronta en kalsongkampanj och det är inte för vilket märke som helst, utan för det egna märket A-Z. 

I kampanjen “Inner Gold” visar han upp märkets nya kalsonger och ser mer vältränad ut än någonsin. “Inner Gold” syftar på att alla har guld inom sig vilket syns i kalsongerna där insidan är i guld. Förra veckan släppte rapparen Erik Lundin låten “Gold” som också blivit ledmotivet för “Inner Gold”.

– Guld är inte reserverat för den som har råd. Alla har guld inom sig. Allt handlar om att veta att vem som helst kan glänsa, bara man kämpar tillräckligt hårt för att andra ska se det, säger Erik Lundin till A-Z.

metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!