instagram facebook pinterest youtube twitter mail sms whatsapp
mode

Monki vill få tjejer att må bättre med helt oretuscherad underklädeskampanj

Av: Cassandra Brunstedt

Klädjätten Monki lanserar nu bad- och underkläder med helt oretuscherade modeller. Bilderna består av fyra svenska kvinnliga kreatörer i avslappnade scener med olika kroppstyper. Tanken bakom den minst sagt uppfriskade kampanjen är att varumärket vill få tjejer att må bättre.

Ledorden för kampanjen som kommer att lanseras under våren 2017 är “Good vibes only”och “Pretty honest for SS17 med hashtag #nofilter”! I bildspelet kan du kolla in de inspirerande bilderna.

Vi hoppas att fler stora modeföretag väljer bort Photoshop och tråkiga kroppsideal 2017!

Foto: Nina Andersson Voigt

Annons
Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta. Läs mer Jag förstår