Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mode

CALVIN KLEIN DEBUTERAR MED BAR ÖVERKROPP UNDER SUPER BOWL

Det är inte ofta vi på Metromode.se skriver om herrmode – men vem kan motstå när en kampanj ser ut som Calvin Kleins här ovan? I år under Super Bowl kommer märket för första gången debutera med en 30 sekunder lång reklamfilm där supermodellen Matthew Terry tar plats och tar av sig på överkroppen för att visa upp märkets senaste högteknologiska kalsong utan sömmar. Att Matthew ligger inne på en avundsvärd fysik går inte att gå miste om och vi tror det kommer vara fler tjejer än en som efter reklamen har släppts har fått sig nytt ögongodis.

– Det känns otroligt inspirerande att få stå bakom ett varumärke som satsar hårt i den tuffa marknad som råder. Med PVH som nya ägare till distributionen av Calvin Klein Underwear ser vi direkt att de visar var skåpet ska stå. Vi kan inte annat än att vara väldigt entusiastiska inför framtiden, säger Hans Lindeblad, Calvin Klein Underwears Sverigeagent.

Temat i reklamfilmen går under orden “man möter maskin” då Calvin Klein vill lyfta fram den högteknologiska konstruktionen utan sömmar som tydligen ska sitta som ett smäck.
Vi ser fram emot att spana in reklamen närmare men om du som vi redan nu vill se ett litet smakprov tycker vi att du ska klicka dig in HÄR

Av. CAROLINE SANDSTRÖM

 

metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!