Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mode

COLUMBINE SMILLE NYTT KAMPANJANSIKTE FÖR DAY BIRGER ET MIKKELSEN

DAY BIRGER ET MIKKELSEN kan nu bekräfta att bloggaren och moderedaktören Columbine Smille är deras nya kampanjansikte för för SS13 och AW 13.
Columbines starka personlighet, samt välklädda stil och sinne för mode och trender var precis det man ville ha, säger Keld Mikkelsen, grundare och CEO på DAY.

Kampanjen fotograferades i Keld Mikkelsens hem, förmedlar en jämn kombination mellan Columbines exklusiva stil och en varm och opretentiös känsla. Nyckelorden för DAY BIRGET ET MIKKELSEN är just etniskt, bohemiskt och modernt och det tycker man Columbine förespråkar väldigt väl.

Av. JOANNA FINGAL Foto. DAY

metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!