Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mode

HM:s nya varumärke Nyden lanseras i början av 2018 och beskrivs som ett prisvärt

Mode

H&M lanserar nya varumärket Nyden riktat till millenials

H&M:s nya varumärke Nyden lanseras i början av 2018 och beskrivs som ett prisvärt lyxmärke riktat till millenials.

Foto: Berit Roald/NTB scanpix/TT

Bara några månader efter att H&M lanserat sitt märke Arket, som fokuserar på stilrena basplagg av kvalité, introducerar de nu nya märket Nyden. Bakom märket står Oscar Olsson, som arbetat på H&M sedan 2013. Han har varit chef för företagets Innovation Lab där hans team forskat kring sociologi, marknad och filosofi för att förutse modets framtid och hur människor kommer att shoppa under de kommande åren. Nyden är en produkt av deras resultat.

Nyden betecknas som prisvärd lyx och följer inte trender eller säsonger. Designsamarbeten med olika stjärnor väntas, och först ut är skådespelaren Noomi Rapace och tatueraren Doctor Woo. Nyden kommer att säljas på nätet och vid pop up-events.

Källa ELLE UK

SparaSpara

metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Home
34 kvadrat
Mode
Mathilda Weihager
Lifestyle
Sophia Anderberg
Hälsa
Joanna Swica
Lifestyle
Susanne Barnekow
Hälsa
Josefines Yoga
Mode
Paulina Forsberg
Lifestyle
Mitra Javadi
Lifestyle
Fanna Ndow Norrby
Lifestyle
Evelina Andersson
Lifestyle
Sara Che
Home
Jannike Ebbing
Lifestyle
Cassandra Klatzkow
Mode
Emma Danielsson
Lifestyle
Cassandra Lundgren
Mode
Fanny Ekstrand
Mode
Tyra-Stina Wilhelmsson
Mode
Imane Asry