Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mode

Under flera säsonger har Cara Delevingne varit kampanjansikte för det brittiska

Mode

CARAS NYA KARRIÄR

 

 

stor

 

 

Under flera säsonger har Cara Delevingne varit kampanjansikte för det brittiska modehuset Mulberry. Men sedan en tid tillbaka kan supermodellen även titulera sig som väskdesigner. Igår hölls lanseringen av hennes och Mulberrys nya kreativa samarbete på Claridge’s Hotel i London där en mindre väskkollektion skapad av Cara ihop med Mulberrys designteam presenterades.

 

”The Mulberry Cara Delevingne bag” är en funktionell och snygg tre-i-en väska som beskrivs som en ”väska man kan ta med sig överallt”. Den kan nämligen bäras på ryggen som en ryggsäck, på axeln som en vanlig axelväska eller precis som en vanlig handväska. Genialiskt om du frågar oss. Kollektionen innehåller även tre olika storlekar i tre olika utföranden i naturligt läder, quiltad lamnappa och kamouflagefärgat kalvhår. Missa inte att spana in hela kollektionen här.
 

 

-Caroline Sandström
Foto. Mulberry

 

 

Skärmavbild 2014-02-17 kl. 22.00.04

 

 

Skärmavbild 2014-02-17 kl. 22.00.14

 

 

Skärmavbild 2014-02-17 kl. 22.00.24

 

 

Skärmavbild 2014-02-17 kl. 21.59.54

 

 

metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Home
34 kvadrat
Hälsa
Joanna Swica
Lifestyle
Evelina Andersson
Hälsa
Josefines Yoga
Lifestyle
Susanne Barnekow
Mode
Mathilda Weihager
Home
Jannike Ebbing
Lifestyle
Mitra Javadi
Lifestyle
Sophia Anderberg
Lifestyle
Sara Che
Mode
Paulina Forsberg
Lifestyle
Cassandra Lundgren
Lifestyle
Cassandra Klatzkow
Lifestyle
Fanna Ndow Norrby
Mode
Emma Danielsson
Mode
Fanny Ekstrand
Mode
Tyra-Stina Wilhelmsson
Mode
Imane Asry