Bachelorette 2022 - är Olivia och Adam fortfarande tillsammans?

Publicerad den 16 december 2022 av Metro Mode

Det blev till sist Adam Edgren som fick den sista rosen av Olivia Birgersson i årets omgång av Bachelorette. Men har kärleken fortsatt spira? För TV4 berättar paret om hur det gick när tv-kamerorna stängdes av.

Foto: TV4

Paret är fortfarande tillsammans berättar de för TV4. “Vi trivs väldigt bra i varandras sällskap, så för oss har det inte varit hela världen att behöva hålla oss hemma. Men båda är väldigt sociala och gillar att vara ute”, berättar Olivia.

Under tiden som programmet sänts har det varit stort hemlighetsmakeri för paret, som inte har fått avslöja något om relationen förrän efter finalen. Nu berättar Olivia att de äntligen kan gå och handla tillsammans och röra sig mer fritt. Paret har flyttat ihop och Olivia säger till TV4 att hon se fram emot en framtid tillsammans med Adam.

Stort grattis och lycka till önskar vi!

Mer från Metro Mode

  1. Olivia Rodrigo startar musikfestival

  2. Liam Paynes son Bear ärver nästan 300 miljoner kronor efter stjärnans död

  3. Amanda Romare om uppväxten, ångesten och känslan av att vara en bluff i Sommar i P1

  4. Pernilla Wahlgrens sommarplaner med Christian Bauer – tar med maken på turnén: ”Det blir mysigt”

  5. Så ser familjerna Wahlgren och Ingrossos släktträd ut 2026

  6. Sommarpratare 2026 - Här är hela listan för Sommar i P1

  7. Pernilla Wahlgren sjuk inför Allsång på Skansen-premiären: ”Jättenojig”