Avicii lägger ner – gör sin sista turné någonsin

Publicerad den 29 mars 2016 av Metro Mode

“Tack för att jag fått uppfylla så många av mina drömmar. Jag kommer att vara evigt tacksam för allt jag fått uppleva och åstadkomma. Jag har tillsammans med mina kollegor i branschen fått bygga upp en ny rörelse som tog världen med storm och jag hade turen att få vara mitt i det.”

Så skriver den svenska DJ:n Tim, Avicii Bergling i hans öppna brev till fansen på Facebook-sidan.

avicii lager av

Avicii tackar sina kollegor han arbetat med och skriver att han aldrig drivits av materiella ting eller pengar.

“Min väg har fyllts med framgång men har inte varit utan dess gupp. Jag vet att jag är välsignad med att ha fått resa runt i världen och haft spelningar men jag har flera starka intressen i livet och måste nu gå vidare med dessa!”

Han avslutar brevet med den smått kryptiska meningen. “En del av mig säger att man aldrig ska säga aldrig men jag kommer inte tillbaka”.

Tråkigt som bara den tycker vi på Metro Mode som hoppas att det här bara är en riktigt dålig dag för artisten! Vi “know the feeling” att komma tillbaka efter Påskledigheten…

Källa: Aftonbladet 

Bild: Rex

 

Mer från Metro Mode

  1. Jonas Bonnier avslöjar 20 år gammal hemlighet i Sommar i P1

  2. Brooklyn Beckham rasar efter David Beckhams fars dag-inlägg

  3. Ciara Janson om livet efter uppbrottet från Måns Zelmerlöw: ”Byggt upp allt från grunden”

  4. Peg Parnevik om ätstörningen: "Gråten ligger i halsen"

  5. Olivia Rodrigo startar musikfestival

  6. Liam Paynes son Bear ärver nästan 300 miljoner kronor efter stjärnans död

  7. Amanda Romare om uppväxten, ångesten och känslan av att vara en bluff i Sommar i P1