Därför lämnade alla tjejer bonden Matthew i "Bonde söker fru"

Publicerad den 12 december 2022 av Metro Mode

“Bonde söker fru” tog en oväntad vändning när bonden Matthew blev lämnad av både Kim och Iza, som var de enda tjejerna kvar. “Det är lite av en chock”, säger Matthew i programmet.

Foto: TV4

I det elfte avsnittet av årets omgång av “Bonde söker fru” skulle både Iza och Kim, som båda dejtat bonden Matthew, bestämma sig för att lämna programmet. Trots att det slagits vissa gnistor under programmets gång kände ingen av tjejerna att kärleken slog till på riktigt.

I programmet avslöjar Kim för Iza att hon och Matthews kysst varandra under en dejt. Efter ett samtal fattar de båda sedan ett gemensamt beslut om att lämna. I programmet berättar Kim att känslorna inte blivit tillräckligt romantiska och för Izas del kändes relationen till Matthew mest vänskaplig. “Jag uppskattar att Matthew är så lättsam och sprider bra energi runt sig. Det är någon tjej därute som kommer att bli lyckligt lottad”, säger Kim till kameran.

När Matthew får det dramatiska beskedet ute på gården blir han överraskad. “Det är lite av en chock”, säger han i programmet. Men trots att han är besviken säger han också att han kommer att ta med sig erfarenheten som positiva tankar och känslor.

Visa detta inlägg på Instagram

Ett inlägg delat av Bonde Söker Fru (@bondesokerfru)

Mer från Metro Mode

  1. Forskare: Rött hår blir allt vanligare – kan bero på naturligt urval

  2. Här är bästa vaniljglassen i butik – testvinnaren får toppbetyg

  3. Barbra Streisands fina hälsning till gravida Anne Hathaway

  4. Sju blommor att lägga under kudden i midsommar - enligt dejtingexperten

  5. Perla Malmberg öppnar upp om överdosen

  6. Let's Dance 2026 – alla deltagare som är klara hittills

  7. Sju sorters blommor under kudden - detta ska du tänka på!