Det finns två typer av människor, vem är du?
Det sägs att människor går att fördela i två typer och att denna binära skillnad också formar ett typiskt beteendemönster.
Om vi leker med tanken att denna teori är sann skulle vi kunna dividera oss i två olika lag. Teorin har spridits på tumblr med bilder där alla kan känna igen sig i. Vi har listat några och kallar dessa två personlighetstyper för A och B. Vilken är du?
Foto: Joao Rocha
-

Fildöpning
Hur döper du dina filer?
-

Ljudet på eller av?
Har du ljudlöst eller signal?
-

Snooze eller inte?
Är du en morgonmänniska eller snoozar du hellre?
-

Med eller utan taggar?
Taggar du loss eller lever du efter “less is more”?
-

Social eller osocial?
Hur social är du på sociala medier?
-

Säker eller slarvig?
Snabba rycker eller steg för steg?
-

Med eller utan mappar?
Hur ser din skärm ut?
-

Fönster eller flikar?
Fönster eller flikar, vad gör du?
-

Risktagare eller inte?
Skyddar du dig eller tar du risken?
-

Bit för bit?
Håller du dig till måttet eller går du efter egna regler?