Emilio Ingrossos nya kärlek bekräftar relationen

Publicerad den 22 maj 2026 av Metro Mode

Emilio Ingrosso har funnit kärleken på nytt – denna gång i Mille Von Pless. “Han är fantastisk”, säger hon till Expressen.

Foto: Instagram @emilioingrosso

Det var i februari i år som det framkom att Åsa Ingrosso hade flyttat till en ny lägenhet – utan maken Emilio Ingrosso.

Foto: Instagram @asaingrosso

Nu rapporterar Expressen att Emilio har en ny relation.

“Min eld”

Åsa visade upp sitt nya hem på Instagram, där hon avslöjade att lägenheten var belägen “mitt i gamla stan” i Palma de Mallorca.

Samtidigt berättade hon att hon påbörjade “ett nytt kapitel” och att Emilio – som hon gifte sig med 2015 – inte skulle bo i bostaden.

Nu visar det sig alltså att Emilio har ett nytt förhållande. Den nya kärleken, Mille Von Pless, bekräftar för Expressen att de är ett par:

“Han är fantastisk. Han är min eld, absolut. Det är ingen tvekan”, säger hon.

Foto: Instagram @millevonpless
Foto: Instagram @millevonpless

Nyheten kommer efter att de två har gillat flera av varandras bilder på Instagram under senare tid.

Enligt Expressen har man sökt Emilio Ingrosso, som avböjt att kommentera.

Mer från Metro Mode

  1. Joachim Posener träder fram i nya Netflix-satsningen om Trustorhärvan

  2. David Harbour bryter tystnaden – efter Lily Allens "skilsmässoalbum"

  3. Sienna Miller och Oli Green är förlovade

  4. Theo Wahlgren har tagit studenten – känslosamma firandet med familjen

  5. Jacob Jansson vinner Sveriges mästerkock 2026 – yngsta vinnaren någonsin

  6. Felicias artistkollega utsatt för nätattack

  7. Margaux Dietz hintar om comeback efter nya siffrorna: ”Hög tid”