"Emily in Paris"-stjärnorna Ashley Park och Paul Forman har gjort slut
Efter två års relation är kärlekssagan mellan “Emily in Paris”-skådisarna Ashley Park och Paul Forman slut, det rapporterar TMZ.

Förra helgen uppstod rykten om att Ashley Park och Paul Forman skulle ha gjort slut, detta då Park dök upp på Selena Gomez bröllop utan pojkvännen vid sin sida.
Nu skriver TMZ att skådespelarna har gått skilda vägar. Enligt sajten är det oklart varför skådespelarna valt att avsluta relationen.
Träffades tack vare Emily in Paris
Park och Forman träffades under inspelningarna av Netflix populära serie Emily in Paris, där de spelar Mindy Chen respektive Nicolas de Leon.
I oktober 2023 uppstod romansrykten mellan skådespelarna. Några månader senare tackade Park sin pojkvän i ett känslosamt inlägg på Instagram efter att han stöttat henne när hon behandlades för blodförgiftning.
“Du lugnade mig och höll mig genom ambulanser, tre utländska sjukhus, en vecka på intensiven, läskiga akutmottagningar, otaliga skanningar och tester och injektioner, olidlig smärta och så mycket förvirring medan vi var ensamma på andra sidan jorden långt borta från de vi känner. Jag älskar dig Paul. Mer än jag någonsin kan säga“, skrev hon i januari 2024.
Både Park och Forman förväntas medverka i säsong fem av Emily in Paris, som har premiär på Netflix den 18 december.