"Euphoria" får inga fler säsonger
Det blir inga fler säsonger av Euphoria, det bekräftar seriens skapare Sam Levinson. “Det här känns som slutet”, säger han.

Efter tre säsonger är det dags att säga farväl till Euphoria, HBO:s succéserie om ett minst sagt kaotiskt vänskapsgäng.
“Känns som slutet”
Den senaste säsongen av Euphoria hade premiär på HBO i april. Den efterlängtade tredje säsongen kom ut fyra år efter den föregående säsongen och handlar om var seriens huvudkaraktärer hamnat efter att de gått ut skolan.
Den senaste säsongen bjuder på flera välbekanta ansikten – däribland Zendaya, Hunter Schafer, Jacob Elordi och Sydney Sweeney. I slutet av säsongen inträffar ett dödsfall (vi ska inte avslöja vem!) och nu verkar det som om även serien går i graven.
I The New York Times podcast Popcast berättar seriens skapare, Sam Levinson, att det inte blir några fler säsonger av Euphoria:
“När det gäller den berättelse vi hade beslutat oss för att berätta, som är en berättelse om missbruk och dess konsekvenser, känns det här som slutet för mig”, säger han i avsnittet.
Samtliga säsonger av Euphoria finns nu att streama på HBO Max.