Gränslandet 2022 - Robinsons systerprogram där gamla deltagare försöker tävla sig in igen

Publicerad den 20 mars 2022 av Metro Mode

Är du också en trogen Robinson-tittare som följer varje avsnitt med spänning? Då har du antagligen inte missat det nya systerprogrammet “Gränslandet” där gamla deltagare försöker tävla sig in i Robinson igen. Nedan berättar vi hur det fungerar!

Foto: TV4

I tidigare säsonger har Gränslandet varit den plats där utröstade deltagare har kunnat få sin revansch. Där har de tävlat i dueller för att få komma tillbaka in i programmet. I år fungerar det dock lite annorlunda. Redan från start befinner sig nämligen fem gamla deltagare i Gränslandet från dag ett som hyser en önskan om att ta sig in i Robinson.

Deltagarna som börjar sin resa i Gränslandet är i år Hayes Jemide, Mattias Petterson, Jani Jokinen, Anna Frycklund och Linn Lund. De får återigen en chans att ta hem årets Robinson-statyett. Gränslandet har premiär den 21 mars och sänds fyra dagar i veckan. Programmet går att se på TV4, TV4 Play och C More.

Mer från Metro Mode

  1. Här är svenskarnas favoritsill till midsommar – en klassiker dominerar fortfarande

  2. Marius Borg Høiby döms till fängelse – får fyra års straff

  3. Nu på SVT Play: Dokumentären om Alec Baldwins dödsskjutning hyllas av kritiker

  4. Här vill svenskarna helst fira midsommar 2026

  5. Vinnaren om fuskkritiken mot Sveriges mästerkock: ”Det är ju tv”

  6. Fotbolls-VM får svenskarna att boka USA-resor – ökning med 51 procent

  7. Shania Twain om kroppskomplexen: ”Jag hatade min kropp”