I väntan på säsong 8 - här är Game Of Thrones whiskyn!

Publicerad den 11 maj 2018 av Metro Mode

Den nya säsongen av Game of thrones sägs komma ut först år 2019 och vi väntar spänt på vad som kommer att hända våra favoritkaraktärer. Nu blir väntan lite roligare! Till hösten lanseras Game of thrones whiskyn och vi älskar det klockrena namnet. 

Foto: Instagram @gameofthrones / Unsplash

I väntan på den nya Game of thrones säsongen har det skotska whiskymärket Johnnie Walker tagit fram en whisky inspirerad av ingen annan än succéserien själv! Det var för bara några dagar sedan som Johnnie Walker presenterade drycken i en Youtube-video. Fallande snöflingor, triggande musik och texten “Scotch is coming” får våra Game of thrones hjärtan att hoppa ett extra slag och vi längtar nu mer än någonsin till den nya säsongen! Johnnie Walkers nya whisky lanseras nu till hösten och kommer att heta “White Walker” – hur klockrent?!

Kan du precis som vi inte få nog av Game of thrones? Spana in videoklippet nedan.

Mer från Metro Mode

  1. Peg Parnevik om ätstörningen: "Gråten ligger i halsen"

  2. Olivia Rodrigo startar musikfestival

  3. Liam Paynes son Bear ärver nästan 300 miljoner kronor efter stjärnans död

  4. Amanda Romare om uppväxten, ångesten och känslan av att vara en bluff i Sommar i P1

  5. Pernilla Wahlgrens sommarplaner med Christian Bauer – tar med maken på turnén: ”Det blir mysigt”

  6. Så ser familjerna Wahlgren och Ingrossos släktträd ut 2026

  7. Sommarpratare 2026 - Här är hela listan för Sommar i P1