John Engelbert i Johnossi klar för Så Mycket Bättre 2022

Publicerad den 29 april 2022 av Metro Mode

Johnossi-medlemmen John Engelbert är klar för den nya säsongen av “Så mycket bättre.” Han kommer få sällskap på Gotland av bland annat Darin, Nordman och Måns Zelmerlöv.

Foto: Fredrik Skogkvist/TV4

John Engelbert, 39, är klar för “Så mycket bättre” 2022. Han är både låtskrivare, sångare och gitarrist oc har tidigare spelat i Håkan Hellströms band. Numera både sjunger och spelar han i duon Johnossi tillsammans med Oskar Bonde.

I “Så mycket bättre” 2022 kommer vi även få se bland anant Darin, Nordman, Molly Hammar, Norlie & KKV, Måns Zelmerlöv och Anna Ternheim.

Mer från Metro Mode

  1. Jonas Bonnier avslöjar 20 år gammal hemlighet i Sommar i P1

  2. Brooklyn Beckham rasar efter David Beckhams fars dag-inlägg

  3. Ciara Janson om livet efter uppbrottet från Måns Zelmerlöw: ”Byggt upp allt från grunden”

  4. Peg Parnevik om ätstörningen: "Gråten ligger i halsen"

  5. Olivia Rodrigo startar musikfestival

  6. Liam Paynes son Bear ärver nästan 300 miljoner kronor efter stjärnans död

  7. Amanda Romare om uppväxten, ångesten och känslan av att vara en bluff i Sommar i P1