Källa: Taylor Swift har spelat in kärlekslåt till Travis Kelce
Nyligen fångades Taylor Swift på bild när hon lämnade en musikstudio i New York. Frågan är: Vad hade hon spelat in?

Förra veckan skapade Taylor Swift uppståndelse bland sina fans när hon syntes lämna Electric Lady Studios i New York. Spekulationer om ett nytt album spreds snabbt online – men enligt en källa hade artisten ett helt annat ärende i musikstudion.
“En vacker kärlekssång”
En källa berättar för Daily Mail att Swift var i studion för att spela in en “kärlekssång” till sin blivande man, Travis Kelce:
“Taylor håller på att skapa en vacker kärlekssång till sin blivande man. Hon har skrivit den under de senaste veckorna”, säger personen och fortsätter:
“Texten handlar om det som får deras relation att ‘klicka’ och hintar om de speciella, privata ögonblick de har upplevt tillsammans.”
Källan tillägger att det är möjligt att Swift kommer framföra låten på sitt och Kelces bröllop. Enligt personen är det inte heller uteslutet att den kommer släppas som singel inom kort:
“Det verkar som om Taylor har spelat in låten i New York som en singel som ska släppas på hennes bröllopsdag, det låter som något hon skulle kunna göra, men vem vet.”
Läs även:
Här är allt vi vet om Taylor Swift och Travis Kelces bröllop!