Katy Perry stöttar Orlando Bloom – efter orden om uppbrottet
Nyligen bröt Orlando Bloom tystnaden efter separationen från sin partner sedan flera år tillbaka, Katy Perry. Nu visar Perry sitt stöd för exet med ett inlägg på Instagram.

Det var i förra veckan som Orlando Bloom berättade hur han mådde efter att ha separerat från Katy Perry tidigare i år.
“Jag mår jättebra. Jag är så tacksam. Vi har världens vackraste dotter”, sa han till Today.
Gjorde reklam för exets film
Ett par dagar senare bekräftade Perry att allt är bra mellan henne och exet. Sångerskan delade trailern för Blooms nya film, The Cut, i ett inlägg på Instagram:
“Stolt över dig @orlandobloom”, skrev hon i anslutning till inlägget.
I juli bekräftade Bloom och Perry, som haft en jojorelation i nästan tio år, att de hade gått skilda vägar. Enligt källor ska paret ha kämpat med relationen sedan förr året, då Perrys senaste album fick dålig kritik:
“Katy var djupt frustrerad efter mottagandet av hennes nya album”, sa en källa till People i juni. “Det gjorde henne väldigt stressad. Orlando var förstående, men det orsakade en viss spänning mellan dem.”