Nöje

Margaux Dietz nya YouTube-kanal Moderna Familjen förbryllar följarna

Margaux Dietz och Jacob Liebermanns beslut att starta en ny Youtube-kanal har gjort många av deras fans förvirrade. “Vad hände med att inte exponera sina barn?” frågar en person.

Foto: YouTube

Förra veckan släppte Margaux Dietz nyheten att hon tillsammans med sitt ex Jacob Liebermann lanserar en ny Youtube-kanal, “Moderna familjen”, där de kommer visa hur de får sitt moderna familjeliv att fungera.

“Kan få följder för barnen”

Många av Dietz följare har reagerat på det nya konceptet eftersom hon och Liebermann i det förflutna har haft en konflikt gällande Dietz exponering av sonen Arnold på sociala medier. Ett inlägg på Instagram 2020 skrev Liebermann följande:

“I dag publicerar Expressen en intressant och viktig artikel som handlar om hur barn påverkas av att exponeras i sociala medier. Jag är själv oerhört engagerad i frågan och djupt bekymrad över barns medverkan i dessa kanaler. Jag menar inte att döma privatpersoner som lägger upp söta bilder på sina barn, men för influencers med enormt stor publik kan det få följder för barnen.”

Liebermann kritiserade därefter det faktum att hans son hade visats upp på Youtube utan att ha valt det själv:

“Min son har exponerats nära hundra miljoner (100 000 000) gånger på Youtube och har nära en halv miljon följare utan att själv ha valt detta”, skrev han.

“Vad hände med att inte exponera sina barn?”

I kommentarerna under den första videon på Youtube-kanalen “Moderna familjen” är det flera som undrar om Liebermann nu gjort en helomvändning i frågan:

“Vad hände med att inte exponera sina barn?” frågar en person.

“Hur kommer det sig att ni valt att visa era och Arnolds liv igen? Ni valde ju bort förut att Arnold inte skulle visas (vilket jag förstår) men vad fick er att ändra er?” undrar en annan person.

En tredje skriver: “Jacob stred väl ganska mycket för att Arnold inte skulle visas på sociala medier har jag för mig. Varför har han ändrat sig?”

Foto: YouTube

Nästa bild

Metro Mode Club

SE ALLT
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!