Megan Fox om varför hon slutade dricka: Sa en massa skit

Publicerad den 18 januari 2022 av Metro Mode

Megan Fox har varit nykter i över tio år. I en intervju med Who What Wear berättar hon om kvällen som ledde fram till beslutet att sluta dricka.

Foto: Getty

I en intervju med Who What Wear förra året berättade skådespelerskan Megan Fox om hur det gick till när hon bestämde sig för att sluta dricka. Det var när Fox kommenterade bilder av sig själv från olika galor och premiärer genom åren som ett foto rörde upp gamla minnen från en mindre lyckad kväll.

“Jag sa en massa skit”

Fotot i fråga, där Fox poserar på röda matten i en gyllene klänning från Ralph Lauren, är från Golden Globes-galan 2009. I intervjun berättar skådespelerskan om vad som hände den kvällen:

“Jag satt vid ett bord tillsammans med Blake Lively och bröderna Nick, Joe och Kevin Jonas. På Golden Globes sätter de alltid gigantiska champagneflaskor på borden. Jag drack flera glas”, säger hon.

Fox fortsätter med att säga att hon inte dricker nu för tiden, och att just den kvällen är anledningen till detta.

“Jag var aggressiv och sa en massa skit jag inte skulle ha sagt på röda mattan efteråt. Jag är säker på att jag fick en massa problem på grund av det jag sa efter det. Jag minns inte varför men jag vet att jag fick det.”

Källa: HelloGiggles

Mer från Metro Mode

  1. Olivia Rodrigo startar musikfestival

  2. Liam Paynes son Bear ärver nästan 300 miljoner kronor efter stjärnans död

  3. Amanda Romare om uppväxten, ångesten och känslan av att vara en bluff i Sommar i P1

  4. Pernilla Wahlgrens sommarplaner med Christian Bauer – tar med maken på turnén: ”Det blir mysigt”

  5. Så ser familjerna Wahlgren och Ingrossos släktträd ut 2026

  6. Sommarpratare 2026 - Här är hela listan för Sommar i P1

  7. Pernilla Wahlgren sjuk inför Allsång på Skansen-premiären: ”Jättenojig”