Shakira sjunger med sönerna på scen – och vi smälter!
Vilken musikalisk familj! Ett klipp där Shakira framträder tillsammans med sönerna Milan, 12, och Sasha, 10, har fått internet att smälta.

Det var när Shakira framträdde i Buenos Aires, Argentina, tidigare denna vecka som publiken bjöds på en riktigt glad överraskning.
Framförde låt med sönerna
Under låten “Acróstico” dök artistens två söner, som hon delar med exet Gerard Piqué, upp på scen.
Till publikens jubel sjöng Milan, 12, och Sasha, 10, en varsin strof ur låten – ett ögonblick som gjorde Shakira synbart berörd. Som pricken över i:et var pojkarna iförda kostymer som matchande sångerskans blå klänning.
Klippet har fått stor spridning online. Shakiras eget inlägg med klippet (nedan) har över 6 miljoner gilla-markeringar på Instagram.
Shakira är aktuell med filmen Zootopia 2, där hon ger röst åt karaktären Gazelle. Hon har även skrivit en låt till filmens soundtrack.