Shia LaBeouf till rehab – misshandlade två män
Nyligen greps Shia LaBeouf för misshandel av två män i New Orleans, USA. Nu beordras skådespelaren att skriva in sig på rehab, det rapporterar The Guardian.

Tidigare denna månad greps Shia LaBeouf misstänkt för misshandel i New Orleans, USA. Nu beordras han att söka behandling för sitt drogberoende.
Använde homofobiska skällsord
För drygt en vecka sedan greps LaBeouf i New Orleans efter att ha misshandlat två män på en bar i stadens franska kvarter. Nya uppgifter visar att skådespelaren dessutom kallade männen för homofobiska skällsord.
Nu har en domare beordrat skådespelaren att genomgå regelbundna drogtester, skriva in sig på rehab samt betala en borgenssumma på 100 000 dollar (motsvarande cirka 90 000 svenska kronor).
Domaren uppmanade även honom att hålla sig borta från sina offer och baren där han arresterades.
LaBeouf ska åter infinna sig i rätten den 19 mars.