Uppgifter: Spice Girls återförenas till Geris 50-årsdag

Publicerad den 7 juli 2022 av Metro Mode

I höst återförenas Spice Girls för att fira Geri Horners 50-årsdag, det rapporterar den brittiska tidningen The Sun. Om uppgifterna stämmer blir det gruppens första framträdande på ett decennium.

Foto: REX

Enligt nya uppgifter kommer samtliga fem medlemmar ur Spice Girls att återförenas för ett specialframträdande med anledning av Geri Horners (före detta Halliwell) 50-årsdag i september.

Första framträdandet på tio år

Horner, som planerar att fira födelsedagen med en påkostad fest, ska enligt en källa till The Sun ha bjudit in Emma Bunton, Mel B, Mel C och Victoria Beckham att framträda tillsammans med henne.

Uppträdandet blir gruppens första sedan OS-avslutningen i London 2012. Själva festen förväntas äga rum på en herrgård i Oxfordshire i England, som dessutom råkar ligga precis i närheten av ett av David och Victoria Beckhams hus.

“Ser fram emot att återförenas”

Enligt källan kan gruppen komma att framföra en av sina största hits på festen:

“Tjejerna ser fram emot att återförenas och planen är att alla fem ska sjunga Happy Birthday och komma upp på scen för att sjunga en låt tillsammans med Geri – eventuellt Wannabe”, berättar källan och fortsätter:

“Att en av tjejerna fyller 50 är en jättestor grej – de vill alla vara där för att fira den stora dagen med stil och att återförenas efter ett decennium känns som den perfekta tidpunkten.”

Källor: The Sun, Evening Standard

Mer från Metro Mode

  1. Forskare: Rött hår blir allt vanligare – kan bero på naturligt urval

  2. Här är bästa vaniljglassen i butik – testvinnaren får toppbetyg

  3. Barbra Streisands fina hälsning till gravida Anne Hathaway

  4. Sju blommor att lägga under kudden i midsommar - enligt dejtingexperten

  5. Perla Malmberg öppnar upp om överdosen

  6. Let's Dance 2026 – alla deltagare som är klara hittills

  7. Sju sorters blommor under kudden - detta ska du tänka på!