Taylor Swift sjunger om självkärlek - se nya musikvideon här!

Publicerad den 26 april 2019 av Metro Mode

Världsartisten Taylor Swift är tillbaka med ett sjunde album. Imorse släppte hon den första singeln och det är en riktig pepp-låt. Se musikvideon här!

 Foto: TT
Efter att ha hintat i veckor så släppte nu äntligen Taylor Swift hennes första singel på det sjunde albumet. Låten “ME!” gör hon tillsammans med Brendon Urie från Panic! AT The Disco. Musikvideon till låten är full av glädje och förmedlar ett budskap om självkärlek, så peppigt!

“Me! är en sång om att våga stå upp för din personlighet, att fira den ordentligt och att äga den. Jag tänker att med en popsång så har vi chansen att skapa en melodi som fastnar i folks huvuden och jag vill att den ska få folk som lyssnar att tycka bättre om sig själva, säger Taylor Swift i Good Morning America.

Lyssna på låten och se musikvideon här!

Källa: Good Morgon America 

 

Mer från Metro Mode

  1. Här är svenskarnas favoritsill till midsommar – en klassiker dominerar fortfarande

  2. Marius Borg Høiby döms till fängelse – får fyra års straff

  3. Nu på SVT Play: Dokumentären om Alec Baldwins dödsskjutning hyllas av kritiker

  4. Här vill svenskarna helst fira midsommar 2026

  5. Vinnaren om fuskkritiken mot Sveriges mästerkock: ”Det är ju tv”

  6. Fotbolls-VM får svenskarna att boka USA-resor – ökning med 51 procent

  7. Shania Twain om kroppskomplexen: ”Jag hatade min kropp”