Tillsammans med Strömstedts 2022 - här är kändisparen som gästar säsong 5

Publicerad den 11 februari 2022 av Metro Mode

Nu är det snart dags för en ny säsong av “Tillsammans med Strömstedts”. I den nya säsongen får tittarna återigen ta del av ärliga och djupa samtal om relationer och livet. Vi berättar vilka par som gästar årets säsong!

Som tidigare kommer även relationsexperten Anna Bennich vara med i samtal kring funderingar som dykt upp i möte med de olika paren. Under samtalen delar även paret Strömstedt med sig om tankar de har kring sitt liv tillsammans. “Det är fint med kärleken mellan människor, och hur vi anstränger oss för att leva våra liv tillsammans. Alla har sin historia och den är värd att berättas”, säger Jenny Strömstedt.

Paren i årets säsong av “Tillsammans med Strömstedts”:

28/2: Stefan Löfven och Ulla Löfven

7/3: Dominika Peczynski och Anders Borg

14/3: Isabella Löwengrip och Paul Sundvik

21/3: Alexander Karim och Malin Karim

28/3: Jonas Björkman och Petra Björkman

4/4: Jan Björklund och Anette Brifalk

Programmet sänds på måndagar på TV4 Play och TV4. Säsongspremiären sänds den 28 februari klockan 20.

Mer från Metro Mode

  1. Olivia Rodrigo startar musikfestival

  2. Liam Paynes son Bear ärver nästan 300 miljoner kronor efter stjärnans död

  3. Amanda Romare om uppväxten, ångesten och känslan av att vara en bluff i Sommar i P1

  4. Pernilla Wahlgrens sommarplaner med Christian Bauer – tar med maken på turnén: ”Det blir mysigt”

  5. Så ser familjerna Wahlgren och Ingrossos släktträd ut 2026

  6. Sommarpratare 2026 - Här är hela listan för Sommar i P1

  7. Pernilla Wahlgren sjuk inför Allsång på Skansen-premiären: ”Jättenojig”