Vinnare På spåret 2021-2022 - Cecilia Düringer och Jonatan Unge

Publicerad den 26 februari 2022 av Metro Mode

Det blev Cecilia Düringer och Jonatan Unge som tog hem vinsten i årets omgång av “På spåret.” I finalen kämpade de mot Hanna Hellquist och Ina Lundström, men finalen blev aldrig riktigt så spännande som många hoppades på.

Foto: SVT

Jonatan Unge har berättat för Aftonbladet att han redan innan finalen hade ett gott självförtroende. Om sin medtävlande säger han: “Hon var exceptionellt bra. Jag har aldrig varit med om maken. När det kom till resorna, på mindre än en sekund var hon på rätt spår. Hon var helt magiskt bra.”

Cecilia och Jonathan kände inte varandra innan de tävlade tillsammans i programmet, men Cecilia uppger för Aftonbladet att de har hållit kontakten. Nu funderar de på ifall de ska ställa upp nästa säsong för att försvara titeln. Trots den stora segermarginalen hade Cecilia svårt att ta in att de vunnit finalen. Vinsten firades sedan tillsammans med finalmotståndarna ute på restaurang.

Mer från Metro Mode

  1. Pappans toalettbesök med döttrarna blev viralt – nu får kritiken konsekvenser

  2. Forskare: Rött hår blir allt vanligare – kan bero på naturligt urval

  3. Här är bästa vaniljglassen i butik – testvinnaren får toppbetyg

  4. Barbra Streisands fina hälsning till gravida Anne Hathaway

  5. Sju blommor att lägga under kudden i midsommar - enligt dejtingexperten

  6. Perla Malmberg öppnar upp om överdosen

  7. Let's Dance 2026 – alla deltagare som är klara hittills