Ashley Graham har fått tvillingar - valde att föda hemma

Publicerad den 11 januari 2022 av Metro Mode

Supermodellen Ashley Graham har nu fått sitt andra och tredje barn. Den sjunde januari föddes hennes tvillingpojkar under en hemförlossning.

Foto: Instagram @ashleygraham

På instagram skriver modellen och tv-profilen: “Justin och jag är så glada att kunna berätta att våra pojkar är här. De föddes tidigt i morse hemma och är glada och friska. Jag tar nu lite tid att läka och vara med min man och mina tre pojkar, men jag längtar efter att få dela med mig mer till er alla. Massa kärlek”, skriver hon i inlägget.

Delade med sig av ultraljudet

Sedan 2010 är hon gift med regissören Justin Ervin, och paret fick sitt första barn, sonen Isaac, för två år sedan. I september delade de med sig av ett ultraljud där de fick den roliga överraskningen om att de väntade tvillingar.

Visa detta inlägg på Instagram

Ett inlägg delat av A S H L E Y G R A H A M (@ashleygraham)

Ashley delade också med sig av en serie bilder på sin höggravida mage på instagram under nyårsdagen. Hon konstaterade då att bebisar alltid kommer på sina födelsedagar.

Mer från Metro Mode

  1. Johanna Nordström har blivit mamma – delar första bilden på sonen Stellan

  2. Nadia Kandil sågar "ätstörda" råd till gravida

  3. Kvinna nekades vård via sin försäkring under graviditeten – DO slår fast: diskriminering

  4. Då kan 15-årsgräns för sociala medier bli verklighet

  5. Bammies omsätter miljoner – efter Penny Parneviks avhopp

  6. Råd & Rön varnar för farliga bilbarnstolar

  7. Kenza Zouiten Subosic har fått sitt fjärde barn – välkomnar första dottern