Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mamma

Emma Danielsson och dottern Ingrid frontar Afounds nya kampanj – bilderna är urgulliga!

Stylisten, modejournalisten och Metro Modes bloggare Emma Danielsson syns i Afounds nya kampanj. Med på bilderna är Emmas dotter Ingrid och de är så fina tillsammans. 

Foto: Emma.metromode.se

Vi är numera vana vid att se influencers och modeprofiler som modeller för olika varumärkeskampanjer, vilket gör det lite extra roligt när det händer något annorlunda. Som till exempel när mor och dotter gör kampanjen tillsammans! Metro Modes bloggare Emma Danielsson visar nu upp bilder från sitt samarbete med outletbutiken Afound där hon och dottern Ingrid visar upp somriga outfits i ett soligt Stockholm. Emma skriver att hon var osäker på vad Ingrid skulle tycka om att stå modell men det visade sig gå hur bra som helst.

”För mig var det ingen självklarhet att tacka ja eftersom jag inte visste om Ingrid skulle känna sig bekväm. Men de var så himla gulliga och sa att vi provar, och vill hon inte så är det helt okej. Hon fick även vara med och välja vilka kläder hon gillade och det hela slutade med att hon hade jätteskoj! En riktig liten linslus”, skriver Emma i sin blogg.

Kolla in fler bilder från kampanjen här!

metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!