Jannike "Bisse" Ebbing efter födseln: "Så mycket känslor att jag knappt kan andas"

Publicerad den 19 juli 2018 av Metro Mode

“Jag är helt överväldigad av alla känslor som kommer med alla hormoner nu.” skriver Jannike “Bisse” Ebbing i ett uppmärksammat inlägg på bloggen där hon delar med sig av det enorma känslosvallet hon upplevt sedan födseln – men också i och med att hon börjat amma. 

Känslorna som tar över riktas mot sonen men även mot pojkvännen och sambon, pappan till parets gemensamma son. Jannike skriver att hon inte ens kan titta på sin sambo utan att brista i gråt. “Jag älskar honom så mycket, och blir liksom livrädd att något ska hända honom och kan inte riktigt förklara det.” förklarar Jannike som beskriver att kärleken nästan gör fysiskt ont  på grund av alla dessa känslor.

Här kan du läsa det fina inlägget om en kärlek som går igenom tangenterna och rakt in i hjärtat. >>

Foto & källa: Bisse.metromode.se

Mer från Metro Mode

  1. Anne Hathaway om gravidbeskeden: ”Jag ville berätta själv”

  2. Anne Hathaway avslöjar gravidlyckan – väntar sitt tredje barn

  3. Johanna Nordström har blivit mamma – delar första bilden på sonen Stellan

  4. Nadia Kandil sågar "ätstörda" råd till gravida

  5. Kvinna nekades vård via sin försäkring under graviditeten – DO slår fast: diskriminering

  6. Då kan 15-årsgräns för sociala medier bli verklighet

  7. Bammies omsätter miljoner – efter Penny Parneviks avhopp