Kenza Zouiten Subosic har blivit mamma för tredje gången

Publicerad den 16 juni 2023 av Metro Mode

Kenza Zouiten Subosic och hennes make Aleks Subosic har blivit föräldrar för tredje gången! “HAN är här”, skriver en lycklig Kenza på Instagram.

Foto: Instagram @kenzas

I slutet av förra året avslöjade influencern Kenza Zouiten Subosic att hon och hennes make, Aleks Subosic, väntade sitt tredje barn. Nu har de välkomnat en liten son till världen, det skriver Kenza i ett inlägg på Instagram.

“Frisk och helt perfekt”

“Vårt tredje barn är här, HAN är här!!”, skriver Kenza följt av en blå hjärtemoji. “[Han är] född den 14 juni klockan 03:36, så han delar födelsedag med sin äldsta bror. Allt gick bra och han mår bra, är frisk och helt perfekt.”

Kenza och hennes make hade sedan tidigare två söner. Vägen till att bli gravida var dock inte helt spikrak: redan vid 26 års ålder fick Kenza reda på att hon var på väg in i klimakteriet.

“Det var jättejobbigt att få höra det, vi var ju mitt uppe i att skaffa barn! Vi visste inte om det någonsin skulle gå eftersom jag började få slut på ägg”, berättade hon i Nyhetsmorgon 2019.

Efter en kämpig period då paret genomgick bland annat IVF-behandlingar lyckades de till slut bli med barn på naturlig väg och välkomnade sin första son Nikola 2019, och lillebror Danilo två år senare.

Mer från Metro Mode

  1. Kvinna nekades vård via sin försäkring under graviditeten – DO slår fast: diskriminering

  2. Då kan 15-årsgräns för sociala medier bli verklighet

  3. Bammies omsätter miljoner – efter Penny Parneviks avhopp

  4. Råd & Rön varnar för farliga bilbarnstolar

  5. Kenza Zouiten Subosic har fått sitt fjärde barn – välkomnar första dottern

  6. Presenter till lärare förbjuds – nu ska de tacka nej till choklad och blommor

  7. Barbara Palvin och Dylan Sprouse ska få barn