Nathalie och Wictor från "Love is Blind: Sverige" har fått barn
Nathalie och Wictor Dörrich Loveless från Love is Blind har blivit föräldrar, det berättar de på Instagram. “Han överraskade oss”, skriver Nathalie.

Efter bara tre säsonger av Love is Blind: Sverige duggar bebisarna tätt! Nu har ännu ett par från realityserien blivit föräldrar: Nathalie och Wictor Dörrich Loveless.
“Helt perfekt”
I ett känslosamt inlägg på Instagram berättar Nathalie att hon och Wictor blev föräldrar under onsdagen:
“Vår lilla pojke Adrian är äntligen här, född 8 april 2026”, skriver hon. “Han är helt perfekt och vi älskar honom SÅ mycket.”
Hon berättar vidare att förlossningen inte gick riktigt som förväntat:
“Han överraskade oss mer än 2 veckor före beräknad förlossning (24 april). Mitt vatten gick och vi fick göra akut kejsarsnitt, men allt gick jättebra.”

Nathalie och Wictor Dörrich Loveless träffades i säsong två av Love is Blind: Sverige. Detta är deras första barn.
Ett stort grattis från oss på Metro Mode!
Läs även: