Sienna Miller har fått sitt tredje barn
Sienna Miller har blivit mamma igen, det berättar stjärnan för E! News. “Jag är störtförälskad”, säger hon.

I slutet av förra året framkom det att Sienna Miller väntade barn igen. Nu har hon och pojkvännen Oli Green välkomnat sitt andra gemensamma barn, det berättar Miller i en intervju med E! News.
“Svårt att sätta ihop en mening”
I intervjun bekräftar Miller att familjen har fått ett nytillskott:
“Jag har en jätteliten bebis i rummet intill”, säger hon.
Detta är Millers tredje barn: hon har sedan tidigare dottern Marlowe, född 2012, med exet Tom Sturridge. Dessutom har hon och hennes nuvarande partner en annan dotter, född 2023.
Skådespelaren berättar att livet som småbarnsförälder är både roligt och krävande:
“Det känns som att det är lite svårt att sätta ihop en mening”, säger hon. “Jag får väldigt lite sömn men jag är störtförälskad i min bebis.”