Kylie Jenner: "Jag har blivit mobbad sedan jag var 9 år "

Publicerad den 18 september 2018 av Metro Mode

Kylie Jenner har tidigare varit öppen med mobbningen mot henne. På Snapchat peppar hon nu fansen som går igenom samma sak och systern Kendall Jenner hjälper till att sprida budskapet på Twitter.

kylie-jennerFoto: Rex

– Hälften av er tycker jag är konstig. Andra hälften av er tycker jag är rolig. Men jag har blivit mobbad sedan jag var nio – av hela världen känns det som ibland. Och jag tycker att jag har gjort ett riktigt bra jobb att hantera detta. Det finns mobbare överallt, berättar Kylie i videon.

Hon förklarar att det inte är någon “tycka synd om mig-video” och att hon inte söker medlidande. Med videon som hon la ut på Snapchat vill hon peppa de som blir mobbade samt påminna de om att de inte är ensamma. Ett annat budskap hon vill sända ut är att den enda åsikten som spelar någon roll är ens egna och att man inte ska ändra sig för någons skull.

– God natt och sprid kärlek, avslutar Kylie.

 

Källa: Modette

Mer från Metro Mode

  1. "Hot divorcee summer": Trenden som gör sommaren roligare

  2. Katie Holmes hyllar sin pappa på fars dag – delar ovanlig familjebild

  3. Martin Kragh om livet med cancer i Sommar i P1: ”Det är en vanlig dag och den är helt perfekt”

  4. Källa: Taylor Swift har spelat in kärlekslåt till Travis Kelce

  5. Charli XCX: "Jag har aldrig mått sämre"

  6. Let's Dance 2026 – alla deltagare som är klara hittills

  7. Emilio Ingrosso delar nostalgisk familjebild med Pernilla Wahlgren och barnen