Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Skönhet

"Fashion junkie" har fått sig en ny betydelse. Burger King i Nederländerna bjuder

Skönhet

BURGER KINGS NYA IÖGONFALLANDE REKLAM

 

”Fashion junkie” har fått sig en ny betydelse. Burger King i Nederländerna bjuder just nu på en reklam som är allt annat en okreativ. De har med hjälp av ett stängt öga skapat en ögonmakeup som ser ut som hamburgerkedjans klassiska Wooper-hamburgare. Ögonlocken är målad som överdelen av brödet på hamburgaren i en gyllenbrun färg, fransarna i grönt likt salladen och under ögat ser vi gula, röda och vita drag som ska efterlikna osten, ketchupen och löken. Detaljarbetet är fantastiskt och man har till och med lyckats målad dit sesamfröna på brödet och grillränderna på köttet. ”Get a tasty new look” är slogan för reklamen och trots att den inte får oss att bli mer sugna på hamburgare får den definitivt oss att stanna till två gånger extra för att ta en närmare titt på handkraften som ligger bakom konstverket.

 

Caroline Sandström

metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Sophia Anderberg
Home
Jannike Ebbing
Mode
Emma Danielsson
Mode
Imane Asry
Lifestyle
Susanne Barnekow
Hälsa
Joanna Swica
Home
34 kvadrat
Lifestyle
Mitra Javadi
Lifestyle
Fanna Ndow Norrby
Mode
Emma Fridsell
Mode
Paulina Forsberg
Mode
Mathilda Weihager
Lifestyle
Cassandra Lundgren
Lifestyle
Evelina Andersson
Lifestyle
Cassandra Klatzkow
Lifestyle
Sara Che
Hälsa
Josefines Yoga
Mode
Fanny Ekstrand
Mode
Tyra-Stina Wilhelmsson