Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Skönhet

YSL har vänt sig till Facebook för att hitta inspiration till både dosan som till

Skönhet

YSL LANSERAR NY FACEBOOK-INSPIRERAD ÖGONSKUGGA

YSL har vänt sig till Facebook för att hitta inspiration till både dosan som till färgpaletten på deras nya ögonskygga ”Devoted to fans”. Ögonskuggan består av två blå skuggor som är typiska Facebookfärger som kommer tillsammans med en skugga i cremevit, en i skimrande grått och en i skimrande svart. Kissandmakeuptv.com rapporterar att YSL presskontor yttrade sig om den Facebookinspirerande ögonskuggan och sa att det var en ”deklaration of love”. De menar på att det vill visa sin kärlek för den välkända färgen Facebook har genom ögonskuggan och att de även nu vill och planerar på att föra in den blåa färgen i Yves Saint Laurents design.

Av. Caroline Sandström

metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Hälsa
Josefines Yoga
Home
34 kvadrat
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Sophia Anderberg
Mode
Paulina Forsberg
Lifestyle
Cassandra Klatzkow
Lifestyle
Sara Che
Lifestyle
Emelie Walles
Lifestyle
Susanne Barnekow
Mode
Tyra-Stina Wilhelmsson
Hälsa
Joanna Swica
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Cassandra Lundgren
Home
Jannike Ebbing
Lifestyle
Evelina Andersson
Mode
Mathilda Weihager
Mode
Fanny Ekstrand
Mode
Emma Danielsson
Mode
Imane Asry
Lifestyle
Fanna Ndow Norrby
Hälsa
Jenny Sunding