Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Skönhet

YSL har vänt sig till Facebook för att hitta inspiration till både dosan som till

Skönhet

YSL LANSERAR NY FACEBOOK-INSPIRERAD ÖGONSKUGGA

YSL har vänt sig till Facebook för att hitta inspiration till både dosan som till färgpaletten på deras nya ögonskygga ”Devoted to fans”. Ögonskuggan består av två blå skuggor som är typiska Facebookfärger som kommer tillsammans med en skugga i cremevit, en i skimrande grått och en i skimrande svart. Kissandmakeuptv.com rapporterar att YSL presskontor yttrade sig om den Facebookinspirerande ögonskuggan och sa att det var en ”deklaration of love”. De menar på att det vill visa sin kärlek för den välkända färgen Facebook har genom ögonskuggan och att de även nu vill och planerar på att föra in den blåa färgen i Yves Saint Laurents design.

Av. Caroline Sandström

metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Cassandra Lundgren
Hälsa
Joanna Swica
Lifestyle
Evelina Andersson
Lifestyle
Cassandra Klatzkow
Mode
Paulina Forsberg
Home
34 kvadrat
Lifestyle
Sara Che
Lifestyle
Susanne Barnekow
Home
Jannike Ebbing
Lifestyle
Sophia Anderberg
Lifestyle
Mitra Javadi
Mode
Emma Danielsson
Mode
Mathilda Weihager
Lifestyle
Fanna Ndow Norrby
Hälsa
Josefines Yoga
Mode
Imane Asry
Mode
Fanny Ekstrand
Mode
Tyra-Stina Wilhelmsson