Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Skönhet

YSL har vänt sig till Facebook för att hitta inspiration till både dosan som till

Skönhet

YSL LANSERAR NY FACEBOOK-INSPIRERAD ÖGONSKUGGA

YSL har vänt sig till Facebook för att hitta inspiration till både dosan som till färgpaletten på deras nya ögonskygga ”Devoted to fans”. Ögonskuggan består av två blå skuggor som är typiska Facebookfärger som kommer tillsammans med en skugga i cremevit, en i skimrande grått och en i skimrande svart. Kissandmakeuptv.com rapporterar att YSL presskontor yttrade sig om den Facebookinspirerande ögonskuggan och sa att det var en ”deklaration of love”. De menar på att det vill visa sin kärlek för den välkända färgen Facebook har genom ögonskuggan och att de även nu vill och planerar på att föra in den blåa färgen i Yves Saint Laurents design.

Av. Caroline Sandström

metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Hälsa
Sassa Asli
Lifestyle
Tess Montgomery
Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Marie Serneholt
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Hälsa
Foodjunkie
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Susanne Barnekow
Mode
Paulina Forsberg
Mode
Mathilda Weihager
Home
34 kvadrat
Hälsa
Fannie Redman
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Makeup by Lina
Lifestyle
Elin Johansson
Hälsa
Ida Warg
Mode
Emma Danielsson
Mode
Pamela Bellafesta
Mode
Tyra-Stina Wilhelmsson
Mode
Fanny Ekstrand
Hälsa
Josefines Yoga
Man
Niklas Berglind