instagram facebook pinterest youtube twitter mail sms whatsapp
home

Modemärket Boohoo lanserar inredning

Av: Metro Mode

Med tre kärntrender, “Natural story”, “Girlie Story” och “Mono story” erbjuder nu modemärket Boohoo trendiga heminredningsprodukter som kan förvandla bortglömda utrymmen i ditt hem!

Foto: Boohoo

I “Mono story” står dekorativa tillbehör i svart och vitt i centrum. Med en minimalistisk design skapar de kontraster i ditt hem och kärnprodukterna består av kuddar med tofsad kant och krukor med geometriska tryck. “Girlie story” riktar sig istället till märkets yngre publik och skapar en mer lekfull atmosfär med rosa toner och metalliska gulddetaljer. “Natural story” består av textuerade tyger, pampagräs, flätade korgar och bubbelljus, den är marockansk-inspirerad och arbetar med naturliga material. Spana in våra favoriter från kollektionen nedan!

Annons
Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta. Läs mer Jag förstår