instagram facebook pinterest youtube twitter mail sms whatsapp
man

Kolla in Gillettes nya satsning – inom styling och hårvård

Av: Metro Mode

Gillette lanserar nu ett komplett utbud av rakning-, styling och skäggvårdsprodukter, med det nya varumärket King C. Gillette. Produkterna är framtagna för att hjälpa män att se ut, känna sig och vara sitt bästa jag, varje dag!

Den nya kollektionen har en tidlös design och produkterna är framtagna för att kunna lämnas framme i badrummet. Produkterna, som bland annat innehåller säkerhetsrakhyveln från 1901, delas in i de tre kategorierna: rakning och precision, trimning och skäggvård, och innehåller bland annat en uppfriskande rengöring och för skägg och ansikte med kokosvatten, arganolja och avokado.

Komplett utbud av verktyg, accessoarer och vårdprodukter

Samtliga produkter har noggrant utvalda dofter med toppnoter av bergamott, mandarin, ingefära, kardemumma, pepparmint och rosépeppar. “Alla män har sina egna stilar och ritualer som är personliga för just dem. Därför har vi kombinerat alla våra år av erfarenhet inom rakning med de bästa teknologierna inom rakhyvlar, hår- och hudvård för att skapa detta kompletta utbud av verktyg, accessoarer och vårdprodukter och därmed möta alla mäns behov för hemma-grooming”, säger Gary Coombe, VD Gillette.

Annons
Annons
Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta. Läs mer Jag förstår