Hon visar upp sig från sina bästa sidor. Och driver med sig själv.
Under Super Bowl-finalen i USA igår visades de kanske mest eftertraktade och dyraste reklamsekundrar som finns i tv. För att fånga de över hundra miljoner tittarna gäller det att tänka till ordentligt. Mobilföretaget T-mobile vände sig därför till Kim Kardashian. För vem personifierar sociala medier bättre än hon? Detta har blivit en av de mest uppmärksammade filmsnuttarna, och den handlar om hur användare kan få oanvänd mobilsurf tillbaka. Kardashian fotar sig själv och uppmanar folk till att se över vilket bolag de använder, eftersom de kan förlora data som de annars hade kunnat använda till att se hennes outfits, smink och semestrar. Spana in videon här nedan och resten av de tio bästa reklamerna under natten du inte vill missa.
Text. Jenny Lacis
Sugen på mer Kim Kardashian? Kolla in hennes 25 bästa selfies här.
Budweiser
Nationwide
T-Mobile
Volvo
Dove
Snickers
Viktväktarna
T-Mobile
Ted 2 Trailer
Mc Donalds
Av. Jenny Lacis och Caroline Sandström