Khloé Kardashians klädmärke Good American lanserar ny kollektion
Khloé Kardashians klädmärke Good American firade nyligen fem år. Vi tar en titt på märkets nya kollektion.
2016 grundade Khloé Kardashian, tillsammans med Emma Grede, Good American – ett klädmärke som kallar sig för en “ledare inom kroppspositivitets-rörelsen”.
Vill vara inkluderande
I en intervju med Health Magazine i oktober förra året berättade Khloé om hur det gick till när hon fick idén att starta klädmärket:
“Jag och min affärspartner Emma träffades genom min mamma. Vi började prata om kläder och hur jag hade känt mig utanför hela mitt liv. På shoppingturer kunde jag inte handla där |min familj] handlade. Jag fick indirekt höra av märken att deras kläder inte var gjorda för mig eftersom de inte tillverkade klänningar i min storlek”, berättar Khloé i intervjun.
På grund av Khloés upplevelser har märket alltid strävat efter att erbjuda produkter i så många storlekar som möjligt, för att få konsumenter att kända sig inkluderade:
“Vi vill ha fullständig representation från varje vinkel”, säger Khloé.
I den nya kollektionen ingår jeans, shorts och klänningar i denim och imiterat läder. Enligt Good American kollektionen designad för att få varje kropp att änna sig “stark, självsäker och sexig”.
Spana in kollektionen här nedan!