Mode

NEVER HIDE – RAY-BAN

 

Som andra knarkar kaffe på morgonen knarkar vi olika Ray-Ban solglasögon på Metro Mode redaktionen och om vi inte bär det senaste pilotbågarna med spegelglas i färgerna blått, grönt och rött har vi på oss de gamla goda klassikerna som “Wayfarer” eller “Clubmaster”. Ray-Ban för oss, och för många, är det klassiska märket som aldrig blir omodernt och om du ska använda ett ord för att förklara bågarna är ”Icon” perfekt.

 

Nu släpper RayBan sin senaste kampanj ”Ray-Ban Envision” som är plåtad av den kända fotografen Mark Seliger och stylad av Oscarsnominerade Colleen Atwood. Kampanjen, som plåtades i November förra året, ramar in sex händelser och företeelser där människor fullföljer olika drömmar. Kampanjen står för målmedvetenhet och passion och vill visa på att handlingar är starkare än ord. Med kampanjen uppmanar även RayBan att man ska besöka ray-ban.com och skicka in en kreativ vision, något som du alltid har drömt om och vill göra, men som du behöver hjälp med att fullfölja. Efter kampanjperioden kommer sedan Ray-Ban välja ut det coolaste och mest extraordinära idéerna och föra dem till liv.

Spana in de härliga backstagebilderna från kampanjplåtningen som du exklusivt kan se här på Metro Mode.

 

Av. CAROLINE SANDSTRÖM Foto. MARK SELIGER

Metro Mode Club

SE ALLT
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!