Rockbjörnen 2021 - Benjamin Ingrosso och Molly Sandén kvällens stora vinnare

Publicerad den 22 augusti 2021 av Metro Mode

Benjamin Ingrosso och Molly Sandén kammade hem två priser var på årets Rockbjörnen. De har båda vunnit tre gånger var som årets manliga och årets kvinnliga artist.

Foto: Instagram @benjaminingrosso/@m0llys

Hyllar sina fans

Benjamin Ingrosso vrålade av glädje när han tog emot priset som årets manliga artist. Han hyllar sina fans och säger att utan dem hade han inte varit någonting. “Jag är stolt över mina fans som alltid har varit med sedan dag ett känns det som”, säger han efter att ha mottagit priset.

Kammar hem priset tredje året i rad

Molly Sandén kammade hem priset årets kvinnliga artist för tredje året i rad. “Det här är för fint… Jag fattar ingenting”, säger hon och menar att de andra nominerade förtjänar priset lika mycket. Hon tackar också sina fans och blev tydligt berörd av priset. Under kvällen vann hon också pris för årets fans. Övriga nominerade till årets kvinnliga artist var Clara Klingenström, Miriam Bryant, Miss Li och Zara Larsson. I kategorin årets manliga artist var det, bortsett vinnaren Benjamin Ingrosso, Darin, Newkid, Tusse och Victor Leksell som var nominerade.

Läs även:

Benjamin Ingrosso visar upp sin nyrenoverade lägenhet.

Bianca Ingrossos överraskning – på allsångsscenen.

Här är kändisarna vi helst vill dejta.

Så var Benjamin Ingrossos sommarprat – talar om bråken i familjen.

Mer från Metro Mode

  1. Jonas Bonnier avslöjar 20 år gammal hemlighet i Sommar i P1

  2. Brooklyn Beckham rasar efter David Beckhams fars dag-inlägg

  3. Ciara Janson om livet efter uppbrottet från Måns Zelmerlöw: ”Byggt upp allt från grunden”

  4. Peg Parnevik om ätstörningen: "Gråten ligger i halsen"

  5. Olivia Rodrigo startar musikfestival

  6. Liam Paynes son Bear ärver nästan 300 miljoner kronor efter stjärnans död

  7. Amanda Romare om uppväxten, ångesten och känslan av att vara en bluff i Sommar i P1