Idag släpper NA-KD sitt nya skönhetsmärke NKD/BTY med grundidén att hylla naturlig skönhet framför perfektion. Kollektionen består av nio produkter. En perfekt julklapp både till dig själv och din syster, kompis, mamma eller flickvän.
Modeföretaget NA-KD som grundades för fyra år sedan har sedan start vuxit i raketfart. En anledning till att de har blivit så stora så snabbt, kan vara att de samarbetar och skapar kollektioner tillsammans med influencers. Nu vidgar NA-KD sin produktportfölj och lanserar sitt nya skönhetsmärke NKD/BTY. Lanseringen innehåller en makeup-serie med produkter för hela ansiktet.
Grundidén och konceptet handlar om att utmana normerna i branschen och att känna sig bekväm i sin kropp, acceptera sig själ och att hylla naturlig skönhet. Den riktar sig främst till Generation Z och Millennials – i en värld av filter och artificiell skönhet säger sig skönhetsmärket ta ett nytt grepp genom att hylla individualismen framför perfektion.
Idag släpper NKD/BTY nio olika produkter – en ögonskuggspalett, två olika eyeliners, två glowkit, en bronzer, flytande läppstift med läppennor och ögonbrynsgel. Spana in produkterna nedan, känner du en beautyjunkie är det en perfekt julklapp! Här hittar du hela skönhetsserien!