instagram facebook pinterest youtube twitter mail sms whatsapp
noje

Nu kan ditt vardagliga surfande online leda till nya insikter – och belöna dig

METRO MODE +
Av: Metro Mode

Har du någonsin funderat över hur vi människor egentligen beter oss online: vad som fångar vårt intresse och uppmärksamhet – på riktigt? Några som har gjort det är företaget Tobii Pro, som nu vill undersöka saken närmare. Insikterna används för att förbättra användarupplevelsen på några av Sveriges största sajter och nu har du chansen att vara en del av undersökningen – genom att fortsätta surfa som vanligt. 

Just nu söker Tobii Pro deltagare till sin nya satsning Tobii Pro Attention Panel, där de undersöker var människor tittar när de surfar på några av Sveriges största sajter. Den unika undersökningen sker genom att paneldeltagaren installerar en eye tracker på datorn som registrerar var hon tittar – insikter som så småningom leder till att förbättra den digitala miljön. Datan som genereras sparas anonymt enligt GDPR och kan alltså inte spåras till enskilda personer.

Nu har du chansen att bli en av deltagarna i den unika testpanelen och vara med och ta fram insikter kring hur vi beter oss online. Som tack får du en välkomstgåva i form av ett Superpresentkort på 150 kronor som du kan lösa in till presentkort på över 150 butikskedjor och upplevelser. Under tiden du är med i panelen får du dessutom en löpande ersättning på antingen det tidigare nämnda superpresentkortet varannan månad eller två trisslotter varje månad.

För att vara med i panelen krävs att:

Låter det intressant? För att anmäla dig – klicka här. För att läsa mer om Tobii Pro Attention Panel – klicka här.

Annons
Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta. Läs mer Jag förstår