Lelo lanserar sexleksaker tillsammans med Diesel. Sexleksaker och mode är en vinnande kombo! Det visar det nya samarbetet mellan livstilsvarumärket Lelo och modevarumärket Diesel. Två av Lelos bästsäljande produkter har fått en ny, exklusiv design i limiterad upplaga.
Genom det nya samarbetet bryter varumärkena ny mark när sexleksaker för första gången möter inkonisk desing från ett exklusivt modemärke. Kollektionen är för alla som gillar mode, sexleksaker, eller kanske en kombination av dem båda.Diesels ikoniska röda färg utsmyckar de specialdesignade versionerna av Lelos bästsäljande produkter SONA Cruise och TOR 2.
Tack vare Diesels unika design kan man nu blanda nöje och lyx genom sexleksaker som inte bara är tekniskt innovativa utan som även fungerar som en het accessoar eller dekoration i hemmet.
”Vi är så glada över att samarbeta med Diesel som liksom oss är ett varumärke som verkligen bågar sticka ut och gå sin egen väg. Vi hoppas att detta samarbete öppnar upp för heta diskussioner och får folk att se onani för vad det verkligen är – sexigt och kul – och istället för någonting skamfullt. Dessutom vill vi en gång för alla visa hur bra sexleksaker och mode faktiskt går ihop”, säger Elvira Eriksson, marknadsansvarig på Lelo.